sobota, 5 lipca 2014

Pierwszy tydzień wakacji + zostałam nominowana

Hello !

Minął już prawie pierwszy tydzień wakacji. Jak je spędziliście? Ja byłam 5 dni (od poniedziałku do piątku) u babci. Te 5 dni bardzo mnie zrelaksowały. Moja babcia mieszka w pięknym i spokojnym miejscu. Można było siedzieć na dworzu pod daszkiem i upajać się tym pięknym widokiem stawu. O niczym tam nie myślałam. Było bardzo fajnie, oczywiście trzeba było iść na zakupy... pochodziłyśmy po mieście, rynku. Zwiedziłyśmy różne zabytki. Wróciliśmy w piątek po 15 tej.
 Koleżanka do mnie zadzwoniła czy chcę z nią iść na festyn czy tam piknik, bo będzie zespół Pectus. Ja tak naprawdę myślałam, że to jest dziś w sobotę, ale szybko się uszykowałam i poszyłyśmy. Na początku jakieś nie znane zespoły występowały i chodziłyśmy w kółko. Były jakieś karuzele i inne zabawy ale nie dla nas. W końcu około 21:00 wystąpili. Było fajnie tylko jakieś baby pchały się i darły się mi nad uchem ale ogólnie było spoko. Ja tak sobie przepadam za tym zespołem ale zawsze jakiś koncert. Z koleżanką najbardziej nie mogłyśmy się doczekać piosenki "Barcelona". Właśnie po tej piosence wracałyśmy chociaż trudno było przejść bo byłyśmy w drugim rzędzie. W domu byłam o 22:20
 A teraz z innej beczki. Bardzo dziękuję Martynie za nominacje do LBA. Jeśli ktoś nie wie na czym to polega :

"Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania, które otrzymałam od Martyny:


1.Co skłoniło Cię do założenia bloga ?

Tak dokładnie to nie wiem. Po prostu jakoś coś się we mnie się obudziło, że chcę założyć bloga o tym co mnie otacza. 

2.Ulubiona pora roku?

Oczywiście, że lato.

3.Masz idola/idolkę? Jak tak to kogo?

Moim idolem jest Dawid Kwiatkowski, idolki jako takiej to nie mam.

4.Jakie jest twoje motto życiowe ?
"Trenuj do końca, do upadłego bo życie to walka, by dążyć do czegoś"

5.Outfit na lato ?

Krótkie spodenki,koszulki na ramiączka i t-shirt. Zależy jaki mam nastrój ;)

6.Jakie jest twoje hobby/pasja?

Moim hobby'm jest rysowanie no i może w końcu granie na gitarze (jak się na uczę) 

7.Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?

Dla mnie najważniejsza w życiu jest przyjaźń i życzliwe osoby, które cię otaczają.

8.Gdybyś mogła cofnąć czas, zrobiłabyś to ?

Tak, by zmienić te zdarzenia, których nie chciałabym by się zdarzyły.

9.Co wolisz conversy czy vansy ?

Zdecydowanie conversy chociaż vansy moją w sobie urok.

10.Lubisz nosić sukienki?

Lubię, ale nie tak codziennie.

11.Ulubiona fryzura na lato ?

Kok, kitka lub warkocz z tyły lub na bok :)


Blogi, które nominuję :

 






Miało być 11 no ale ja mam 6 :D


PYTANIA DLA WAS:


1.Co skłoniło Cię do założenia bloga ? Umiałabyś z niego zrezygnować ?
2.Ulubiony idol/idolka ?
3.Ulubiony zespół ?
4.Co jest Twoim marzeniem ?
5.Boisz się czegoś ?
6.Ulubiony kolor ?
7.Gdzie chciałabyś wyjechać na wakacje ?
8.Twoje hobby ?
9.Ulubione zwierzę ?
10.Co jest najważniejsze w Twoim życiu ?
11.Lubisz horrory ? Jak tak to jakie ?



W tym poście to na tyle. Mam nadzieję, że się chociaż trochę spodobał, bo zbyt ciekawych rzeczy to nie napisałam. Więcej było o tej nominacji ale za tydzień wymyślę coś lepszego :)
      





                  

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za nominacje!
Może zajrzysz na odpowiedzi? :>
Zapraszam!
http://unikalny-cud.blogspot.com/

Unknown pisze...

Zajrzę, zajrzę jak się wywiązałaś z obowiązku xD

Aleksandra ☕ pisze...

Gratuluję nominacji, ciekawe odpowiedzi. Udanych wakacji :-)
✿ imagine-yuki.blogspot.com ✿

Milcziks pisze...

No to bardzo fajnie spędziłaś pierwszy tydzień :)
Dziękuję za nominację, jednak ja się w to nie bawię ^^

milenaa-blog.blogspot.com

Unknown pisze...

Postaram się ;>

Unknown pisze...

Nice post and beautiful photo.

My last post on
www.ilblogdelmarchese.com

Prześlij komentarz

♥weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥każdy pozytywny komentarz mnie motywuje
♥jeśli zaobserwujesz mojego bloga, to ja zaobserwuje Twojego
♥przeczytasz = komentujesz
♥przyjmuję konstruktywną krytykę
♥nieodpowiednie komentarze będą natychmiast usuwane

Dziękuję za uwagę ;> Odwiedzaj mojego bloga częściej ;D