piątek, 18 lipca 2014

TMI TAG : pytania i odpowiedzi

Siemanko ;)

Dziś zrobimy sobie TMI TAG, czyli pytania i odpowiedzi. Odpowiem na 25pytań. Znalazłam pytania do tego tagu, żebyście lepiej poznali mnie "blogerkę" xD W tym tygodniu jako tako nic się nie wydarzyło, było nudno. Ale mam nadzieję, że od poniedziałku coś wymyślę, żeby się nie nudzić. Muszę się pochwalić, bo już nie które z moich postanowień (wcześniejszy post) są zrealizowane. I bardzo dziękuję, że jest już 9 obserwatorów. No to zaczynamy z tymi pytankami !



1. Ulubiony kolor ?
 
Czarny i czerwony :D
 
2. Masz jakieś zwierzę ?
 
Tak. Trzy koty i jednego psa.
 
3. Ulubiony przedmiot w szkole ?
 
Chyba plastyka i przyroda
 
4. Masz rodzeństwo ?
 
Nie...
 
5. Ulubiony zespół ?
 
Imagine Dragons
 
6. Co teraz masz na sobie ?
 
Kolorowe szorty (w gwiazdki) różową bluzkę na ramiączka i ręcznik na głowie
 (kilka min. temu myłam głowę)
 
7. Ile masz centymetrów wzrostu ?
 
Nie jestem pewna ale chyba 165 ...
 
8. Bez jakiej rzeczy się nie obejdziesz ?
 
Bez internetu, telefonu, jedzenia, muzyki, moich idoli, przyjaciół, rodziny i ŻELKÓW xD
 
9. Ile ważysz ?
 
Pominiemy :D
 
10. Masz jakiś tatuaż ?
 
Nie mam, ale chcę mieć na nadgarstku ;>
 
11. Znak zodiaku ?
 
Byk ^^
 
12. Ile masz lat ?
 
12 lat ;D
 
13. Co teraz robisz ?
 
Teraz.. piszę pościk i piję soczek ;)
 
14. Ile minut zajmuję Ci prysznic ?
 
Około 20-30 min z myciem głowy 40 minut
 
15. Ostatni serial/bajka jaką obejrzałaś ?
 
Ha... Alvin i wiewiórki xD
 
16. Ulubiona piosenka ?
 
Mam dużo ulubionych piosenek, część z nich jest zawsze na końcu postu.
 
17. Szpilki czy trampki ?
 
Wolę trampki, chociaż szpilki mi się także podobają :3
 
18. Ulubiony idol/ idolka ?
 
Moim idolem jest Dawid Kwiatkowski ;*
 
Lubię Rihannę i Ellie Goulding
 
 
 
19. Ulubione słodycze ?

Żelki ;>

20. Twoje hobby ?
 
Blogowanie, muzyka i internet ;)
 
21. Gdzie idziesz lub co robisz kiedy jesteś smutna ?
 
Kiedy jestem smutna siedzę w moim pokoju i słucham muzyki.
 
22. Umiesz grać na jakiś instrumentach ?
 
Na razie na dzwonkach ;)
Chcę się nauczyć grać na gitarze, gitara stoi w pokoju ale nie ma mnie kto uczyć.


23.Gdzie chciałabyś pojechać ?

Do Londynu ... to moje marzenia *-*

 

24. Co Cię zawsze rozweseli ?
 
Kabarety, uwielbiam je oglądać xD
 
Finałowe !
 
25. Którą piosenkę ostatnio śpiewałaś ?
 
Ostatnio : Sia - Chandelier
 
 
Mam nadzieję, że Was tym nie znudziłam, ale dzięki temu lepiej mnie poznaliście. Może macie jakiś pomysł co mam napisać w kolejnym poście ? Bo na razie to na tyle ! Bajo ... ;D
 
 
 
 


15 komentarzy:

Unknown pisze...

Jak ja lubię TMI Tag , haha chciałam sama ostatnio znów go zrobić


http://miinikaa.blogspot.com/

Nienormalna pisze...

Fajny ten tag!
Może zrób jakiś post tematyczny albo sposoby na nude w wakacje ;)

Zapraszam :
unnormall.blogspot.com

aknezz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Esia ;) pisze...

Ciekawe odpowiedzi, mamy wiele wspólnego ;)

obserwuję :>
www.esiabloguje.blogspot.com

Unknown pisze...

Fajnie było dowiedzieć się czegoś o Tb! ;)

zapraszam,
http://mocinformacji.blogspot.com/

Julu♥ pisze...

Hhaha też kocham żelki najbardziej ze wszystkich słodyczy <3
✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

Olciia99 pisze...

Świetny tag, wiele można się o tb dowiedzieć ^^
Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
stay-possitive.blogspot.com

Natka ! pisze...

Świetny tag i odpowiedzi : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
+ Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com .

Unknown pisze...

Moim idolem również jest Dawid i tak samo jak Ty, uwielbiam żelki! :)
Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

Carolyn pisze...

fajne odpowiedzi :)
✰ blog

Klaudia Zuberska pisze...

świetny tag, w wielu rzeczach sie zgadzamy :)
pozdrawiam cieplutko miśku ;*
ayuna-chan.blogspot.com

Unknown pisze...

Ciekawe odpowiedzi :) Uwielbiam żelki :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie, mile widziana obserwacja i komentarze :) Odwdzięczę się tym samym http://liveeyourstyle.blogspot.com/

Malina Nordycka. pisze...

Świetne odpowiedzi!:) Ja, osobiście ten tag uwielbiam i za jakiś czas też może go zrobię.
Ja też uwielbiam żelki, ale za Dawidem nie przepadam..
mój blog♥

Klaudia N. pisze...

Lubię takie posty, bo można się dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy o blogerkach ;)

Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję! ;)
http://codzia-blog.blogspot.com/

Unknown pisze...

Jesli chodzi o przepis na babeczki na moim blogu to jako baze mozesz dac kazde ciasto. Ja glownie poslugiwalam sie przepisem ze strony mojewypieki.com . Uzylam przepisu na babeczki piankowe ale zamiast czekolady dodalam kakao i cynamon . A ozdobienie to juz z innego przepisu czyli zrobilam bita smietane . Ubilam smietane 30 dodalam smietanfix i troche cukru pudru pod koniec ubijania. Owoce to maliny i borowki. Moze kiedys sprobujesz? Dzieki za odwiedziny na blogu. Bede tu czesciej zagladala. ;)

Prześlij komentarz

♥weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥każdy pozytywny komentarz mnie motywuje
♥jeśli zaobserwujesz mojego bloga, to ja zaobserwuje Twojego
♥przeczytasz = komentujesz
♥przyjmuję konstruktywną krytykę
♥nieodpowiednie komentarze będą natychmiast usuwane

Dziękuję za uwagę ;> Odwiedzaj mojego bloga częściej ;D