poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Polskie morze BAŁTYK !

Hej!

Jeszcze raz strasznie przepraszam, że post nie pojawił się w wyznaczonym terminie, ale wakacje nie było mnie w domu. Teraz na pewno post pojawi się tak jak powinno być w piątek lub sobotę. A teraz post z piątku. Obiecałam w poprzednim poście, że opiszę mój wyjazd nad morze. Więc tak. Wyjechaliśmy w piątek około 18. Na miejscu byliśmy o 20. Nad morzem mieszka moja kuzynka więc nocleg mieliśmy za free. Na plaże jechaliśmy około 11 a wracaliśmy o 17.Pogoda była świetna więc nacieszyłam się ale po 16 zbierał się wiatr więc uciekaliśmy do domu. Strasznie się opaliłam moim zdaniem aż za bardzo bo plecy strasznie mnie bolały. Pierwszego dnia się po opalałam i po pływałam. Miałam z kim bo jechali z nami ciocia z kuzyn. Ten to prawie z wody nie wychodził. Drugiego dnia tacie zachciało się przejść plażą do Sopotu. Później sobie mówiłam czemu z nim poszłam. Ale dzięki temu pozbierałam trochę muszelek. Wzięliśmy dużo kanapek i soki ale wszystkich skusił zapach pizzy. Koleś chodził po plaży z pizzą więc ją kupiliśmy ale jak otworzyliśmy pudełko ona była taka mała. Zaledwie 8 kawałków na 6 osób. Później już nie daliśmy się skusić. Ostatniego dnia na plaży gdy się już zbieraliśmy chodził spider-man ;D Nie jestem fanką ale chciałam mieć z nim zdjęcie. A dostałam tylko piątkę. Wyjazd się udał bardzo byłam zadowolona ale w samochodzie padłam. Spałam prawie całą jazdę. Byłam kilka razy nad morzem i za każdym razem w głowie mam tą samą myśl "Jaki Bałtyk jest śliczny, te fale bijące o brzeg i odbijające się od słońca"
Nie mogę uwierzyć, że zostały 2 tygodnie wakacji. Tak szybko to wszystko minęło. Już trzeba zaopatrzyć się w przybory i inne szkolne rzeczy. Ale chcę, żeby ten rok był jak najlepszym bo to ostatni rok z moją klasą.

A Wy jak spędziliście wakacje?


SMAŻING,PLAŻING ... I MNÓSTWO SELFIE


Goodbye ! ♥
 
 
 
 
 
 
 

22 komentarze:

siforthestyle pisze...

Śliczne zdjęcia <3
.
.
Co powiesz na obs za obs ?
Czekam na odp. u mnie ;
Możesz kliknąć w baner ?
♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

Unknown pisze...

świetny blog :)
Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuje i licze na rewanż.
hiipaula.blogspot.com

Unknown pisze...

Polskie morze najpiękniejsze :)
Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

Dorey ♥ pisze...

super <3 piekne morze!
dorey-doorey.blogspot.com

Kinga Dobrowolska pisze...

Ładne zdjęcia;))
 mój blog coomedyyyy  

Matrelsy pisze...

Uwielbiam spędzać czas nad morzem :D Śliczne zdjęcia!
matrelsy.blogspot.com

Unknown pisze...

Ja również w te wakacje byłam nad morzem! Piękne zdjęcia :)

Pozdrawiam
kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

Zosia Zo pisze...

Też byłam nad morzem , cudownie ;)
Obserwuję i zapraszam
http://definition-of-dreams.blogspot.com/

siforthestyle pisze...

Hej co zrobic trzeba zeby byc u ciebie na blogu tygodnia ? :)
Napisz do mnie na bloga
http://sawanowska.blogspot.com/

Dorey ♥ pisze...

chce wrocic nad morze :C
dorey-doorey.blogspot.com

Minnimka pisze...

nie myślmy "tylko", lecz "aż" :D acz mi akurat spieszno, bo wtedy wróci mój kolega <3 wakacje nad morzem w tym roku były super udane, przez dobry miesiąc tylko świeciło słońce, niemal brak deszczu za dnia... mniam ;)
http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

Mój sposób na modę pisze...

jaki swietny strój kąpielowy !


sniadanielejdis.blogspot.com/

pitbajKa pisze...

ja w tym roku byłam na Mazurach :) a kawałek ♥ bardzo mi się podoba :)!
co powiesz na wspólną obserwację :)?
www.likemywholefashion.pl

Monika pisze...

Zazdroszczę, ja byłam nad polskim morzem z 7/8 lat temu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ;*

Unknown pisze...

Nasze polskie może także ma swoje uroki :) Bardzo ładne zdjęcia!

Pozdrawiam ♥
yudemere.blogspot.com

Olciia99 pisze...

Piękne morze, zazdroszczę wypadu !
Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
Poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? Z góry dziękuję :))
stay-possitive.blogspot.com
PS. na moim blogu można zamawiać design

Unknown pisze...

Ja również tak samo kocham polskie morze! :D
Ja chcę jeszcze 2 miesiące wolnego!
unikalny-cud.blogspot.com

Klaudia Zuberska pisze...

śliczne zdjęcia :) ja byłam w zeszłym roku nad bałtykiem :)
pozdrawiam cieplutko myszko ;*
ayuna-chan.blogspot.com

olkaszczepanik photos pisze...

kocham nasze morze! Może nie jest niewiadomo jak gorące, ale mi sprawia ogromną przyjemność♥ śliczne zdjęcia!
Zapraszam. Obserwuję i Pozdrawiam♥

http://olczblog.blogspot.com/

Paulaa♥ pisze...

Jestem tu pierwszy raz i stwierdzam, że cudownie piszesz, a design bloga przeuroczy!
+ obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
Mój blog (klik)

Unknown pisze...

Już nie pamiętam kiedy byłam nad morzem :)

Anonimowy pisze...

fajnie piszesz :)
zapraszam na mojego bloga :)
zaobserwowałam :)

Prześlij komentarz

♥weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥każdy pozytywny komentarz mnie motywuje
♥jeśli zaobserwujesz mojego bloga, to ja zaobserwuje Twojego
♥przeczytasz = komentujesz
♥przyjmuję konstruktywną krytykę
♥nieodpowiednie komentarze będą natychmiast usuwane

Dziękuję za uwagę ;> Odwiedzaj mojego bloga częściej ;D