piątek, 22 sierpnia 2014

Hejty, hejterzy to co denerwuje blogerów.

Bonjour ;)

Dzisiaj poruszymy temat hejtów i hejterów. Dla tych którzy nie wiedzą co lub kto to jest.

Hejt: Jest to stwierdzenie wyrażające negatywne poglądy o przedstawionych wydarzeniach, przedmiotach lub osobach.

Hejter:  Zazdrosna osoba, która nie potrafi cieszyć się sukcesem kogoś innego, dlatego próbuje wytknąć w nim wszystkie możliwe wady.

Na portalach społecznościowych różnych gwiazd piszą hejterzy obraźliwe opinie. Na różnych blogach piszą, że coś im się nie podoba ale nie w kulturalny sposób tylko obraźliwie, żeby sprawić tej osobie przykrość? Nie wiem dokładnie czym sugerują się hejterzy ale po prostu jeśli się im nie podoba jakaś gwiazda niech nie wchodzą na ich profile i niech nie komentują. Po co to robią ? Jeśli chcesz pomóc danej osobie np. zmień wygląd bloga czy coś to napisz konstruktywną krytykę. Nie taką, żeby blogerowi/blogerce było przykro. Hejty w ogóle nie motywują do dalszej pracy. Dzięki konstruktywnej krytyce mamy zapał do dalszego pisania bloga. Wiele hejterów jest na świecie i to właśnie denerwuje blogerów. Oto kilka porad jak uporać się z hejtami hejterów.

1.Jeśli hejter napisze Ci obraźliwy komentarz usuń go i nie odpowiadaj na ten komentarz.
2.Jeśli  obraźliwe komentarze powtarzają napisz ogłoszenie na blogu lub coś w tym stylu i napisz, że Ciebie te komentarze nie ruszają i nie chcesz żeby się pojawiały.
3.Jeśli porada z punktu 2 nie poskutkuje. Włącz opcje w której musisz zatwierdzić komentarze, żeby pojawiły się na blogu dzięki temu bez twojej zgody nie pojawi się żaden obraźliwy komentarz.
4.PAMIĘTAJ , że jeśli ktoś napiszę Ci konstruktywną krytykę np." Dam Ci dobrą radę zmień tło bloga na jaśniejszy lepiej się będzie czytało " to nie jest hejt ! Po prostu ktoś uważa, że tak będzie lepiej i możesz (nie musisz) zmienić to by czytelnikom dobrze się czytało post.
5.NIE PRZEJMUJ SIĘ HEJTAMI I HEJTERAMI, JEŚLI PISZĄ CI OBRAŹLIWE KOMENTARZE TO ZNACZY, ŻE CI ZADROSZCZĄ. NIE PRZEUJMUJ SIĘ ICH OPINIAMI.

To na tyle z tych rad. Mam nadzieję, że może komuś się przyda. Post trochę krótki ale jakoś po prostu nie mam więcej weny co jeszcze napisać. Nie mogę uwierzyć, że to przedostatni piątek wakacyjny. Chcę wykorzystać te ostatnie dni jak najlepiej, a Wy ?

                                             Papatki, miłego dnia :3


 
Przyjemnych ostatnich dni wakacji !!!!
                                                    

33 komentarze:

Nataly pisze...

Bardzo fajnie piszesz. To samo uważam o hejterach, po prostu zazdrość ich zżera.
Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij! <3
http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

Unknown pisze...

Fajna piosenka :)

brak pisze...

Tobie też życzę fajnie spędzonych ostatnich dni wolniości :)

Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
malinowe-ciasto.blogspot.com

Lucy pisze...

Rewelacja! świetna z Ciebie kobitka ;-)
Genialnie piszesz i jak najbardziej masz rację
Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)
Jeżeli zaobserwujesz powiadom mnie o tym
madame-lucy.blogspot.com

NataliaZarzycka pisze...

Fajny wpis :-) może wspólna obserwacja? zacznij i daj u mnie znać:

http://nataliazarzycka.blogspot.com/

Esia ;) pisze...

spodobała mi się ta piosenka :)

www.esiabloguje.blogspot.com

Milcziks pisze...

Uważam tak samo, hejterzy to po prostu osoby, które są mega zazdrosne o nasz sukces :)
Również życzę miłych ostatnich dni wakacji ^^

milenaa-blog.blogspot.com

Unknown pisze...

raz mnie jeden "anonim" zaatakował i było to nawet zabawne :D

u mnie na blogu giveaway w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
fashionable-sophie.blogspot.com

aknezz pisze...

Podoba mi się to zdanie "Zazdrosna osoba, która nie potrafi cieszyć się sukcesem kogoś innego, dlatego próbuje wytknąć w nim wszystkie możliwe wady". Cała prawda :)

Aleksandra Krajewska pisze...

I dobrze piszesz! Prawda! czysta prawda
http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

Izilley pisze...

Moim zdaniem hejterzy to po prostu osoby z bardzo niskim poczuciem własnej wartości, które próbują zwiększyć hejtując. Konstruktywna krytyka jest potrzebna ponieważ dzięki temu możemy poprawić nasze błędy ale to już coś zupełnie innego niż hejty :)

izilleys.blogspot.com

Matrelsy pisze...

Świetny post! Błędem niektórych ludzi jest niestety to, że nawet konstruktywną krytykę obierają jako hejt, a przecież nie wszystko jest hejtem.
matrelsy.blogspot.com

Elwira Charmuszko - spiked-soul.pl pisze...

Ja w sumie nigdy nie dostałam obraźliwych komentarzy, jedynie małe rady :)

Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

Elwira

mammama pisze...

Bardzo fajny post.
Osobiście jeszcze nie miałam żadnych hejtów, ale rady są bardzo przydatne.

Co powiesz na wspólną obserwację?
Odpowiedź u mnie.
http://oliviejulie.blogspot.com

Little Brilliant pisze...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
Śliczny design bloga *.*

Czy mogłabyś kliknąć w baner Mart of China na moim blogu? Odwdzięczę się obserwacją <3

http://kate-and-her-world.blogspot.com/
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Unknown pisze...



tobie też ;D
u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
fashionable-sophie.blogspot.com

Bella pisze...

No ja na razie hejtów żadnych nie miałam ale mogę ci dać jedną radę: zmień tło na jakieś jednolite bo się ciężko czyta z tymi wzorami :)

Zapraszam :)

doimika pisze...

Nie ma czym się tak przejmować tak to już bywa.:)
http://mina-doimika.blogspot.com/

Nienormalna pisze...

Masz racje nie można przejmować się hejterami, bo tacy ludzie są nic nie warci! ;)

Zapraszam:
unnormall.blogspot.com

Unknown pisze...

Niektórzy czasem mylą hejty od wyrażenia swojego zdania. Bardzo mądrze napisane ;)

Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com

Unknown pisze...

Wszystko co napisałaś równa sie z prawdą. Dobrze, że wspomniałaś o konstruktywnej krytyce. To nie jest hejt :3
Pozdrowionka kochana ;* :P

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Dokładnie - krytyka krytyką, ale pisanie obraźliwych rzeczy ze zwykłej zazdrości czy znudzenia to coś, czego nigdy nie zrozumiem.
A się wstrzelę trochę z radą, mam nadzieję, pomocną. Proponowałabym Ci zmianę tła, bo przyznam szczerze, trochę razi w oczy i na dłuższą metę, czytanie posta nie jest przyjemne, gdy widać wiele plamek :)

Unknown pisze...

Hejterzy to osoby, które nie mają własnego życia, nie warto się przejmować :)

Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
queen-of-day.blogspot.com

Unknown pisze...

Hejterzy nie mają nic do roboty.
Każda okazja jest dobra na świetną zabawe.
http://alia-natalia.blogspot.com/
Może obs?

Unknown pisze...

Nie warto się przejmować kimś, kto nie ma żadnej innej 'pasji' oprócz próbowania na siłę zniechęcenia innych do ich hobby i zainteresowań, w których się dobrze rozwija.

Pozdrawiam ♥
yudemere.blogspot.com

Unknown pisze...

Zgodzę się, że hejty na pewno nie motywują do dalszej pracy,
wręcz przeciwnie.
Również potwierdzam fakt, że taki ,,hejter'' zazdrości drugiej osobie.
Naprawdę, nie rozumiem ich zachowania.
Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? :)
http://moja-wersja-amy.blogspot.com/

Dorey ♥ pisze...

ee tam olac ich i tyle!
dorey-doorey.blogspot.com

kotki pisze...

Ja raz zwróciłam uwagę jakiejś dziewczynie, że tło powinna zmienić bo tło było w smerfy. A ona zaraz naskoczyła na mnie i zaczęła mnie wyzywać.Obserwuję i liczę na rewanż. ;]

everything-you-needy.blogspot.com

Kasia pisze...

Ja staram się nie zwracać na nich uwagi kompletnie!
co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
http://nutellaax.blogspot.com/

Zosia Zo pisze...

Nie ma co się przejmować ;)
Miłego końca wakacji;]

http://definition-of-dreams.blogspot.com

Unknown pisze...

Bardzo dobre rady! ;) Masz racje, hejterzy zazwyczaj zazdroszczą innym i dlatego piszą te wszystkie obraźliwe komentarze :)

Pozdrawiam
kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

PANMALOFEL pisze...

świetne rady!
jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/autumn-is-coming.html

Prześlij komentarz

♥weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥każdy pozytywny komentarz mnie motywuje
♥jeśli zaobserwujesz mojego bloga, to ja zaobserwuje Twojego
♥przeczytasz = komentujesz
♥przyjmuję konstruktywną krytykę
♥nieodpowiednie komentarze będą natychmiast usuwane

Dziękuję za uwagę ;> Odwiedzaj mojego bloga częściej ;D