wtorek, 6 maja 2014

Pierwszy, nowy post !

Czeeść ! Mój pseudonim to Konssia. Mieszkam w Polsce. Moje hobby to rysowanie, fotografowanie i czytanie książek. Jestem optymistką. Wolę patrzeć na świat kolorowo niż monotonnie. Lubię gdy ludzie są do siebie życzliwi i uśmiechnięci. Od niedawna zaczęłam interesować się blogowaniem i pisaniem. Coś mnie wzięło by zacząć pisać własny, pamiętnikarski blog. Jeśli tak to można nazwać. Jestem (chyba xd) spokojną osobą. Więcej dowiedziecie się w dalszych wpisach.
Posty będą mieć tematykę różną. Będę opisywać ciekawe wydarzenia,różne ciekawostki,  moje poglądy i przemyślenia. Może także recenzje filmów, książek. Posty będę dodawać co tydzień lub dwa .... niech będzie to piątek lub sobota. Niestety chodzę do szkoły i nie mam zbyt wiele czasu więc mogę się czasami nie wyrabiać z opublikowaniem posta. Ale mam nadzieję, że uda mi się robić to systematycznie :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

2 komentarze:

Unknown pisze...

Przydałoby się zmienić te pomarańczowe literki na jakieś białe czy cuś, bo tak trochę nie pasuje do wyglądu bloga.
Poza tym jest super!
Pozdrawiam, pa <3

Unknown pisze...

Ok postaram się :P

Prześlij komentarz

♥weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥każdy pozytywny komentarz mnie motywuje
♥jeśli zaobserwujesz mojego bloga, to ja zaobserwuje Twojego
♥przeczytasz = komentujesz
♥przyjmuję konstruktywną krytykę
♥nieodpowiednie komentarze będą natychmiast usuwane

Dziękuję za uwagę ;> Odwiedzaj mojego bloga częściej ;D