poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Pomaganie jest proste + WIELKIE WOOW !!!

Bardzo przepraszam, że w piątek nie napisałam żadnego postu ale los chciał, że nie miałam dostępu do internetu. Ten tydzień był tygodniem leniuchowania. Było mega ciepło, więc spędziłam ten czas nad jeziorem (tam aż tak bardzo nie odczuwałam braku internetu)  Było bardzo fajnie. Trochę się opaliłam nawet aż za bardzo. Mam strasznie spalone plecy, policzki i nogi. Najbardziej spaliłam się wczoraj. Dziś już jestem w domu. Niestety w piątek znów post się nie pojawi, bo jadę nad morzę. Następny post pojawi się 15 sierpnia w piątek lub 16 sierpnia w sobotę. W przyszłym poście opowiem Wam jak było i dodam kilka zdjęć. Więc do piątku chcę wszystko nadrobić, poodwiedzać blogi, pokomentować i po zaobserwować :) Prawie bym zapomniała! Strasznie dziękuję za 34 komentarze. Miło mnie zaskoczyły bo wszystkie są pozytywne ( WOOW ) Bardzo mnie motywują do dalszego pisania. Wracamy do tematyki postu.


Pomaganie, co to daje ?

1.Wsparcie osób w trudnej sytuacji (np. finansowej, rodzinnej)
2.Radość - Twoją i potrzebującego pomoc.
3.Wiarę w dobrych ludzi.
4.Dzięki pomaganiu świat staję się lepszy.
5.Dzięki temu ludzie mogą na siebie liczyć.

No właśnie pomaganie. W dzisiejszych czasach trudno o pomoc. Ludzie już nie tak chętniej jak kiedyś pomagają sobie nawzajem. A to pożyczyć coś sąsiadowi, a to pomóc w naprawie czegoś. Kiedyś gdy się widywało starszą panią, która niesie ciężkie zakupy zawsze ktoś podbiegał i pomógł zanieść zakupy do domu bezinteresownie. A teraz ? Rzadko widzę, gdy ktoś komuś pomaga. A jak już pomagać to coś za coś. Nie ma już tego pojęcia: BEZINTERESOWNIE. Dzięki pomaganiu świat staje się lepszy. To prawda. Ale czy my tak robimy ? Często słychać w radiu czy w telewizji, że organizowane są akcje charytatywne "zbiórka pieniędzy na .." jakieś chore dziecko, którego rodziców nie stać na rehabilitację. Wysyłanie jednego SMS chyba Cię nie zrujnuje ? Jest mnóstwo akcji,które chcą innym pomóc. Z roku na rok się poprawiamy. Trochę więcej pomagamy. Ale czy gdyby jakiś starszy pan zasłabł na chodniku czy ławce pomoglibyście ? Dużo osób uważałoby, że to jakiś alkoholik. I mu by nie pomogli. W szkołach uczą dzieci o pomaganiu i o pierwszej pomocy. Moim zdaniem to dzieci wiedzą najwięcej. Są nawet w niektórych sytuacjach mądrzejsi od dorosłych. Wiedzą co zrobić gdy ktoś zasłabnie lub przewróci się na ulicy. Znają się na zasadach, dbają o przyrodę i najchętniej pomagają. Trzeba właśnie z tych najmłodszych brać przykład. Musimy nauczyć się pomagać innym bezinteresownie. Czemu zawsze robisz coś za coś ? Czy warto ?Pomagać bezinteresownie jest bardzo łatwo. Możesz nawet podnieść starszej osobie jabłko, które spadło w sklepie. To jest pomaganie. Łatwe prawda ? Starsza osoba Ci podziękuję i na twarzy tej pani i Twojej pojawi się uśmiech. Wierzę w to, że są dobrzy ludzie na świecie, że pomagają nawet w takich błahostkach. Ja także nie raz podniosłam coś w sklepie i to nie tylko starszej osobie. Moim zdaniem warto pomagać. Pamiętaj :

DZIĘKI POMAGANIU INNYM ŚWIAT STAJE SIĘ LEPSZY, TRZEBA WIERZYĆ W DOBRYCH LUDZI.
Może i ty pomogłaś ostatnio komuś ? Pochwal się w komentarzu :)



 
Pa! ♥



23 komentarze:

Kinga Dobrowolska pisze...

Pomaganie jest naprawdę fajne, mnie nie zdarzyło się ostatnio niestety pomoc;))
 mój blog, coomedyyyy  

Unknown pisze...

KOCHAM TĘ PIOSENKĘ :D

make-it-to-the-top.blogspot.com
Give away

Dorey ♥ pisze...

super zdjecia znad jeziorka! <3 pomagac bezinteresownie - to jest mysl!
dorey-doorey.blogspot.com

Zosia Zo pisze...

Niestety nie widzę cię w gronie moich obserwatorów , sprawdź jak możesz jeszcze raz lub napisz pod jaką nazwą obserwujesz;)

Unknown pisze...

Jestem na pewno, bo sprawdzałam. Nie mam zdjęcia a moja nazwa to : Konssia Irys ;)

Unknown pisze...

Tez lubie pomagać ludziom :P

http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

Unknown pisze...

Świetne zdjecia ;]
Mogłabyś poklikać w moim ostatnim poście ?
http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

Julu♥ pisze...

super foty :).Ja bardzo lubie pomagać ,daje to świetną satysfakcję ,że komuś pomogliśmy i ,że ta osoba się cieszy :)
✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

Unknown pisze...

Świetne zdjęcia, ale nie lubię tej piosenki. :c
Jeśli tak to proszę zaobserwuj i odpowiedz u mnie http://mattsbae.blogspot.com/ a od razu się odwdzięczę. :)
Proszę też o poklikanie w linki w tym poście http://mattsbae.blogspot.com/2014/07/sheinside.html byłabym bardzo wdzięczna. ♥

Unknown pisze...

Ładne zdjęcia, obserwuję ;)
testowanieprobki.blogspot.com

Minnimka pisze...

pomaganie jest ważne, to oczywiste... i nie tylko akcje sie liczą, acz one też bardzo. drobny gest potrafi dużo zdziałać, ucieszyć. ja staram się pomagać ;)
opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

Esia ;) pisze...

często pomagam biednym, ubogim i cierpiącym ludziom ;)
cieszę się, że ktoś napisał taki post!

www.esiabloguje.blogspot.com

Lunatyk pisze...

Trzeba pomagać innym ludziom, taka bezinteresowna pomoc przecież nic nas nie kosztuje. Fajne fotki ;) Bardzo fajny post ^^
pusta-szklanka.blogspot.com

jujujuju pisze...

w szkole mamy wolontariat także pomagam w różnych akcjach czy zbiórkach na dzieci/starszych/zwierzęta :)

dziękuje za odwiedzenie mojego bloga, zapraszam częściej♥
a może wspólna obserwacja?
http://thejustysiablog.blogspot.com/

Unknown pisze...

Post jest cudowny! Warto pomagać i powinniśmy przy każdej możliwej okazji to robić. Czasami nawet wystarczy miły gest, a od razu robi się nam i innym weselej :)

Pozdrawiam! ♥
yudemere.blogspot.com

Milcziks pisze...

Miłego wyjazdu! ^^
Ja zawsze staram się pomagać, jeśli tylko w jakiś sposób mogę :)

milenaa-blog.blogspot.com

Unknown pisze...

Ja staram się pomagać :) Fajnie, że ktoś choć trochę się tym interesuje :) Super post :)
www.viecharlotte.blogspot.com

aknezz pisze...

Wpis z pewnością motywujący do pomocy :)

Unknown pisze...

Zgadzam się na wspólną obserwację i obserwuję :D Czekam na ciebie :P
www.viecharlotte.blogspot.com

Nienormalna pisze...

oo uwielbiam tą piosenkę ;)

Zapraszam :
unnormall.blogspot.com

jfjf pisze...

Bezinteresowność to super sprawa! :)

NataliaZarzycka pisze...

Bardzo fajny wpis! :-) i fotki :-)
Obserwuje i liczę na to samo:

http://nataliazarzycka.blogspot.com/

Unknown pisze...

fajnie :) zapraszamy do nas! www.life-plaza.blogspot.com :d

Prześlij komentarz

♥weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥każdy pozytywny komentarz mnie motywuje
♥jeśli zaobserwujesz mojego bloga, to ja zaobserwuje Twojego
♥przeczytasz = komentujesz
♥przyjmuję konstruktywną krytykę
♥nieodpowiednie komentarze będą natychmiast usuwane

Dziękuję za uwagę ;> Odwiedzaj mojego bloga częściej ;D