piątek, 11 lipca 2014

Wakacyjne postanowienia

Hej ludziska !
Jak mijają Wam wakacje? Ja ten tydzień spędziłam w domciu. Cały ten czas był u mnie kuzyn a teraz ja jestem u niego i cioci. Pomyślałam, że w tym poście napiszę moje postanowienia wakacyjne, ponieważ całe wakacje chcę spędzić jak najlepiej i wykorzystać je w 100% W tamtym tygodniu Ania nakręciła mnie na 100Happydays i to co mnie uszczęśliwi wstawiam na Instagramie. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału. Więc dziękuję Aniu za to że mnie na to nakręciłaś taka akcja charytatywna "Bądź szczęśliwy" :D
Oto mój Instagram śledźcie moja zdjęcia --------> Mój Instagram. Ale post nie o tym.
Post o moich postanowieniach:

1.Będę przez 100happydays wstawiać zdjęcia to co mnie uszczęśliwiło.
2.Będę wykonywać te obowiązki których nie miałam czasu robić w roku szkolnym.
3.Zamierzam obejrzeć wszystkie filmy, których dawno nie oglądałam lub nie obejrzałam.
4.Chcę poświęcić więcej czasu na świeżym powietrzu a nie tylko przy komputerze w pokoju.
5.Zamierzam więcej się ruszać (jeździć na rolkach, na rowerze, wychodzić na spacery)
6.Chcę więcej czasu poświecić psu. Bo w roku szkolnym powrót, obiad, do późna lekcje i spać. Chcę poświeć mu więcej uwagi.
7.Chcę po spotykać się z koleżankami, bo zazwyczaj w roku szkolnym w weekend lub po południu mam inne plany i nie zawsze mam dla nich czas.
8.Chce trochę więcej czasu przebywać z rodzicami, np (gdzieś pojechać,wyjść na spacer czy po prostu po leniuchować)
9.Zamierzam śledzić i wybrać się na różne koncerty.
10.Zamierzam do końca wakacji uzbierać przynajmniej 20 obserwatorów i przynajmniej 15 stałych czytelników, którzy będą czytali mój każdy post.

Z tych postanowień to wszystko a Wy macie jakieś postanowienia ? Może weźmiecie udział w 100happydays? Albo pomożecie mi w ostatnim z postanowień ? Wszystko piszcie w komentarzach ;)

 


To tyle w tym poście a Wy jakie macie postanowienia wakacyjne? 





Żyrandol, będę zwisać z żyrandola

raz,dwa,trzy,raz,dwa,trzy...



Yolo pa !


14 komentarzy:

jujujuju pisze...

mi wakacje mijają baaaaaardzo szybko! Ledwo się obejrzalam a tu juz 15 lipca ; o

Obserwacja za obserwacje?

http://thejustysiablog.blogspot.com

Unknown pisze...

Okej ja już ;)

Unknown pisze...

mi tez wyłaczyli prąd i wode :(
ale niepamietam czy to było w czwartek
fajny blog i posty zapraszam do mnie!
wiccula.blogspot.com

Laammee pisze...

Mam nadzieję,że zrealizujesz wszystkie postanowienia ;)

Unknown pisze...

Ale fajny maluch :D

może wspólna obserwacja?
http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

Milena Jaworska pisze...

słodkoo ♥
obserwuję i liczę na rewanż :)

http://wielkademolka.blogspot.com/

kuuba24 pisze...

Fajny post :) Wytrwałości w postanowieniach :)
Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie :)

Unknown pisze...

dziękuję za odwiedziny, ja już obserwuję licze na ciebie :) eleeyn.blogspot.com

Unknown pisze...

świetny blog! :D
Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę :) http://fashionnmix.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ja nie robię wakacyjnych postanowień, bo nigdy nie przestrzegam tego co sobie postanowię..... Chciałabym mieć lepszą silną wolę. :) Obserwujemy?

make-it-to-the-top.blogspot.com
make-it-to-the-top.blogspot.com

Unknown pisze...

Śliczne zdjęcia! Powodzenia w postanowieniach ;)
Ja zamierzam przeczytać wiele książek, jak na razie nie idzie mi najgorzej :)
Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

Unknown pisze...

Nie mam postanowień na wakacje


http://miinikaa.blogspot.com/

Unknown pisze...

dzięki za odwiedziny, obserwuję również :) http://fashionnmix.blogspot.com/

czterdziescidni pisze...

Ja nie mam postanowień na wakacje, ale trzymam kciuki żeby Tobie się udało ze wszystkimi!

Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że Ci się spodoba.
Ja obserwuję, a Ty? ♥

Prześlij komentarz

♥weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥każdy pozytywny komentarz mnie motywuje
♥jeśli zaobserwujesz mojego bloga, to ja zaobserwuje Twojego
♥przeczytasz = komentujesz
♥przyjmuję konstruktywną krytykę
♥nieodpowiednie komentarze będą natychmiast usuwane

Dziękuję za uwagę ;> Odwiedzaj mojego bloga częściej ;D