sobota, 28 czerwca 2014

Bal, zakończenie roku szkolnego i WA-KA-CJE ...

Hey !
Jak tam w pierwszy dzień wakacji ? Miałam napisać ten post wczoraj ale po prostu nie miałam czasu, bo byłam po za domem. W tym poście opowiem Wam o balu szóstoklasistów, zakończeniu roku szkolnego w mojej szkole i o planach na wakacje.

BAL SZÓSTOKLASISTÓW.

W czwartek 26 czerwca od godz. 16:30 do 20:00 odbył się bal szóstoklasistów. Nie wiem czy już o tym wspominałam, że jestem w piątej klasie (po wakacjach szósta) Z mojej klasy tylko jednej osoby nie było na balu tak to wszyscy. Z szóstej cała no i z czwartej trójka klasowa. Ubrana byłam w czerwoną sukienkę na grubsze ramiączka. Ozdobiona była czterema różami. Do tego miałam czerwoną torebkę i bransoletkę. Ubrałam czerwono-czarne baletki z kokardą. Nad fryzurą sporo myślałam, chciałam mieć proste włosy ale kuzynka zrobiła mi loki. Bal był bardzo fajny ozdoby, muzyka i jedzenie ale wcale się nie ubawiłam. Prawie cały czas musiałam siedzieć, bo trzymałam się z koleżanką, która gdy się zmęczy musi odpocząć bo na początku stycznia miałam zapalenie płuc i nie mogła się tak męczyć. Żeby było jej miło siedziałam z nią gdy było jej duszno.  Trochę tańczyłam ale się nie ubawiłam. Chłopacy siedzieli na dworzu i skakali na balony, żeby pękły. A niektóre dziewczyny siedziały na schodach przed szkołą. Około 19:30 koleżanka chciała iść na plac zabaw żeby sobie tam posiedzieć. Pomyślałam sobie czemu nie może tutaj siedzieć, wtedy bym mogła sobie po tańczyć. Strasznie mi się nie chciało tam iść bo wolałam zostać i tańczyć (lubię dyskoteki) ale poszłam z nią bo razem wracałyśmy. Trochę było mi smutno, że siedziałam z nią i nie tańczyłam. Zawsze jak były dyskoteki chłopaki i dziewczyny normalnie tańczyli nawet się zakładali kto z kim zatańczy, wszyscy się bawili. A teraz cała moja klasa siedziała na ławkach. Sam bal był w sobie fajny. Mam nadzieję, że za rok się bardziej się ubawię i że moja klasa trochę się ruszy.


ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO.


Zakończenie roku odbyło się 27 czerwca (tak jak w każdej szkole) o godz. 9:00. Miałam trochę stresa, bo tańczyłam poloneza i razem z kolegą i koleżanką odbieraliśmy sztandar. Polonez wyszedł tak sobie, bo trochę za późno zrobiliśmy "kręcenie się", ale chyba nikt z gości nie zauważył. Dalej szło dobrze, tylko coś się po plątało i jedna dziewczyna nie powiedziała wiersza. Gdy rozdawaliśmy prezenty chłopacy wylali wodę z różami dla absolwentów i pani Monika biegała z mopem xd Po tym jedna para z mojej klasy nie powiedziała wierszyków, ale i tak nikt z gości tego nie zauważył. Trochę było mi smutno gdy była piosenka "Drogą którą idę ..." a szósta klasa chodziła z różami do nauczycieli. Ale sam występ poszedł w miarę dobrze. W klasie reszta osób dostała świadectwa, kartkę jakie książki trzeba kupić i indywidualnie wychowawczyni podawała punkty z próbnego sprawdzianu. Miałam 31 pkt na 40. Niektórzy mówią, że dobrze ale chciała bym, żeby było chociaż 35. No ale co tam był to pierwszy próbny sprawdzian. Trochę martwię się sprawdzianem po szóstej klasie, tym prawdziwym, bo idę nowym programem nauczania i na sprawdzianie będę miała także j. angielski. Szkoda,że po wakacjach wszystkich z szóstej klasy nie zobaczę, no ale takie życie z niektórymi zobaczę się w gimnazjum.


 WA-KA-CJE !!!

Dziś jest pierwszy dzień wakacji. Macie jakieś plany? Ja jadę w poniedziałek na 5 dni do babci :D Później także wyjeżdżam i mam różne plany. Ale jak coś się ciekawego wydarzy to napiszę o tym pościk. Nadal będę pisać co tydzień, może co dwa tygodnie w sobotę. Mam nadzieję, że post się podobał, trochę poznaliście moje ostatnie wydarzenia z życia. Na dziś to tyle papatki ;3
 





14 komentarzy:

Milcziks pisze...

Na pewno w przyszłym roku na swoim własnym balu będziesz bawiła się lepiej, wiem to z własnego doświadczenia :)
Ładnie wyglądałaś ^^

milenaa-blog.blogspot.com

Unknown pisze...

Ślicznie wyglądałaś!


Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promocyjny oraz design lub nagłówek.

http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

Unknown pisze...

Ślicznie wyglądałaś ;)
Kurczę, akurat kiedy poszłyście pan puścił Kwiata "Biegnijmy" ;/
Też mam trochę planów na wakacje, ale o nich przeczytasz w moim nowym poście :)
Mam nadzieję, że zajrzysz?
http://unikalny-cud.blogspot.com/
Będę za Wami wszystkimi tęsknić, ale obiecuję, że jeszcze nie raz Was odwiedzę ;3

Anonimowy pisze...

Obserwacja za obserwacje, jeśli tak zacznij pierwsza ja na pewno się odwdzięczę ;*
♥ http://kinga200013.blogspot.com/ ♥

Unknown pisze...

Zajrzę ;)

hooneyyy pisze...

świetnie wyglądałaś :))

Sagi pisze...

Pięknie wyglądałaś :)
Obs za obs?
http://sagiralla-sagi.blogspot.com/
Odpowiedz u mnie :)

Unknown pisze...

Dziękuję ;3

Anonimowy pisze...

Jak ja wyglądam xd
Niemorzliwwwy.blogspot.com

Klaudia Zuberska pisze...

śliczne zdjęcia :) chyba każdy cieszy się z wakacji :)
masz bardzo ciekawego i kreatywnego bloga, może
zgodzisz się na wspólna obserwację ze mną? :)
lubię być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
pozdrawiam cieplutko ;*
ayuna-chan.blogspot.com

Unknown pisze...

powinnaś częściej chodzić w czerownym!


fashionable-sophie.blogspot.com

Unknown pisze...

Chej to ja jasiu od juli

Unknown pisze...

Nominowałam cię do LBA :)
http://my-life-story-2.blogspot.com/

Unknown pisze...

Oh... zaszczyt ;)

Prześlij komentarz

♥weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥każdy pozytywny komentarz mnie motywuje
♥jeśli zaobserwujesz mojego bloga, to ja zaobserwuje Twojego
♥przeczytasz = komentujesz
♥przyjmuję konstruktywną krytykę
♥nieodpowiednie komentarze będą natychmiast usuwane

Dziękuję za uwagę ;> Odwiedzaj mojego bloga częściej ;D